سایت ابرقهرمانان

سایت ابرقهرمانان

اولین وب سایت کل ابرقهرمانان در ایران
سایت ابرقهرمانان

سایت ابرقهرمانان

اولین وب سایت کل ابرقهرمانان در ایران

اولین تصویر منتشر شده از فلش!

کمک گرفته از فانتزی کمیک: 

 

شبکه‌ی CW اولین تصویر از حضور «گرنت گاستین» در لباس «فلش» را منتشر کرد.
The Flash

همانطور که می‌بینید این لباس مانند لباس «فلش» در سریال دهه‌ی ۹۰ به کمیک‌ها وفادار نیست ولی در آن المنت‌های کلاسیک به چشم می‌خورد. این لباس توسط کولین آتوود (Colleen Atwood) که برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار شده است طراحی شده. وی همچنین ۷ بار دیگر نامزد اسکار شده که برای فیلم‌هایی چون «سفید برفی و شکارچی»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت» و «اسلیپی هالو» بوده است.

تولید پایلوت سریال «فلش» از هفته‌ی بعد آغاز می‌شود. سازندگان سریال قول داده‌اند که شاهد یک «فلش» اولیه (که در سریال «پیکان» حضور یافت) یا یک لکه‌ی آبی-قرمز (که در سریال «اسمال‌ویل» بود) نخواهیم بود و «فلش» را در لباس و ماسک خود خواهیم دید که فعلاً حداقل قسمت مربوط به ماسک «فلش» درست از آب درآمده است.

یکی از چیزهایی که جلب توجه می‌کند این است که بال‌هایی که در دو سمت سر «فلش» قرار داشتند که اشاره‌ای به «مرکوری» خدای اساطیری دارد که الهام بخش «جی گاریک» برای خلق لباس «فلش» عصر طلایی بود، رفته‌اند و جای خود را به نشان صاعقه‌ی «فلش» داده‌اند. با اینکه در ۵۲ جدید نیز بال‌های ماسک «فلش» حضور دارند ولی در اینجا از آن صرف نظر شده است. 

 

با تشکر عرفان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.